Er du til skramlede blomstrede skrumler i køkkenet?

Ethel von Horn brødkasse

Er du til skramlede blomstrede skrumler i køkkenet eller andetsteds i boligen? Jeg er! Snakker vi om køkkenet, ofrer jeg hellere end gerne et stykke af den ellers begrænsede mængde bordplade på ovenstående skønhed fra IRA Danmark med motiv af Ethel von Horn. Brødkassen er netop købt hos og leveret til mig af Henriette.

Læs også mit blogindlæg: Nyt IRA Danmark til samlingen

Hvis man skal tro min søster, er ovenstående i mine øjne perfekte brødkasse både gammel, skramlet, skrumlet og blomstret. Det blomstrede ser jeg, skrumlet måske også, det er jo en stor brødkasse. Men skramlet er jeg ikke enig i. Ganske vist har den fine kasse nogle år på bagen, men den har helt sikkert mange gode år i sig endnu, i mit kommende køkken.

Læs også mit blogindlæg: Mere Ethel von Horn

Har man fulgt lidt med "herinde" vil man vide, at mit hjem til søsters og andre familiemedlemmers underholdning og store fortrydelse efterhånden gemmer på en hel samling skramlede blomstrede skrumler. Bl.a. har jeg sørget for, at skrald kan smides i et rummende blomstret skrummel, ligesom glas og krus kan placeres på op til flere flade blomstrede skrumler.


Ethel von Horn spand

Ethel von Horn bakke

6 kommentarer:

  1. Jeg har endnu til gode at finde et af de smukke og helt igennem fantastiske blomstrende skrumler - mit retroeventyr er stadigvæk relativt nyt (i forhold til dit) manden skulle lige overtales til at synes, at gule, orange, blomstrede osv sager var helt uundværlige og bare må her hjem og bo ;) Men misionen er lykkedes og vores hjem bærer nu mere og mere tydeligt præg af min kærlighed til 70'ernes guld - og det bedste er at datteren på kun (næsten) 6 år deler min kærlighed, så vi er begyndt dette forår at tage på loppemarkeder sammen - mens drengene tager ud at fisker (gratis luksusmad):)Drømmer meget om at finde noget Ethel von Horn, og meget gerne i orange lyserød <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber at du og din unge partner in (loppe)crime finder noget rigtig godt her til sommer! Der er Ethel von Horn at finde ude på markederne, har selv gjort et par fund af den slags :-)

      Slet
  2. Den ene søsters skrammel er den anden søsters skat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt! Søster har heldigvis lært, at hun skal forelægge blomstret skrumlet skramlet for mig, hvis hun møder noget på sin vej :-)

      Slet