Når der er langt mellem Erik Kold bøtterne - og andre loppefund


Pludselig stod den der bare. Øverst oppe på en hylde i Kirppu. En gul blomstret Erik Kold bøtte i den største størrelse. Jeg har snart samlet på Erik Kold i en del år, men de største bøtter er der godt nok langt imellem. Især når man rigtig gerne vil have de gule.

Bøjlerne har en sød og meget betænksom veninde sørget for til mig. Hun er heldigvis for mig ikke så glad for de neonfarvede varianter. Det er snart kommet mig til gavn mange gange! Jeg elsker at man kan hjælpe hinanden, ved at lede efter de gerne vil eje og i retur få, at de kigger efter det jeg selv ønsker at finde. Netop sådan har jeg flere gange fået fingrene i fint lotus porcelæn. De to underkopper her er dog fundet på Den Blå Avis.

4 kommentarer:

  1. Fine fund - deler din smag :-) Ja, de bøjler er bare så fine og farverige.
    Overvejer at sætte noget Kold plast til salg...der skal ryddes ud...men er stadig ikke sikker på, at jeg nænner det!! Aaarrfff...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har besluttet mig for, at gå af med nogle brune bøtter - og så gå efter de solskinsgule eller pastelfarvede i stedet. Du må give lyd, hvis du har de helt store gule bøtter og sætter dem til salg :-)

      Slet