Kom inden det lugter gammelt!

Ethel von Horn
De mange års oplæring i opstøvning af blomstret skrumlet skrammel er virkelig begyndt at give pote! I formiddags var søster pludselig på linjen fra et lokalt loppesupermarked. Det overrasker mig, at hun på eget initiativ har fundet derhen.

Mod lovning på straksbetaling via Mobile Pay, fik 2 orange/pink Ethel von Horn dåser lov at komme med hjem. Jeg har lovet at komme forbi og hente sagerne hurtigt, så de ikke står og lugter gammelt og påkalder sig for meget opmærksomhed grundet deres farverigdom i en ellers hvid/sort/metal lejlighed!

6 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Jeg har fundet en skøn gammel kasseret biblioteksbog som hedder Troldkarlens hat og som skulle være den første i rækken af Mumi bøger. Vil høre om det har interesse????
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Lina! Den har STOR interesse - har Mumifars Erindringsbog i den serie :-)

      Slet
    2. Super. Fandt den på vores lokale genbrusstation. De gamle biblioteksstempler er stadig i den og den er første gang lånt ud den 22 april 1969. Så den har en del år på bagen. Så den og tænkte, hmm var der ikke noget med at Helene i Hillerød kan lide Mumi? Også tog jeg den med hjem. Helt gratis.
      Jeg ser om jeg kan sende den, ikke at jeg er vild med det, men vi prøver. Kommer ikke lige nordpå i den nærmeste fremtid. Knuz fra Lina

      Slet
    3. Imponerende, at bogen ligesom dukker op på en genbrugsstation. Den enes affald, den andens guld. Serien af bøger har lige præcis en del år på bagen. Men det gør dem nu ikke ringere :-) Jeg håber, håber, håber, at din forsendelse kommer godt frem til mig. Det er den rigtige adresse du har. Overtager først min nye bolig pr. 1. juli.

      Og nu er det vist snart min tur til at finde noget til dig. Går stadig og kigger efter gammel glaspynt - men det er ikke lige årstiden pt.

      Slet
  2. Det er jo ikke noget som haster der er jo lang tid til jul. Smiler.Jeg samler jo ikke specifikt til dig, men når man følger din blog som jeg gør så brænder der sig nogle ting fast og de dukker så op på den famøse dag på vores lokale genbrugsstation hvor vi læssede haveaffald af og jeg så lige skulle kigge i containeren for brugte men gode ting, og så lå den lige der og skreg at den skulle til Hillerød. Jeg Prøver at se om jeg kan sende den imorgen.
    Skriver lige når den bliver sendt afsted.
    Rigtig god weekend til dig. Vi skrives.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet