At skyde papegøjen i et omfang, som den aldrig er skudt før!


Jeg har på det seneste skudt papegøjen i et sådan omfang, som jeg aldrig har skamskudt den før - jeg har endda skudt den flere gange! På boligfronten har jeg fundet tæt på den ideelle lille lejlighed til undetegnede og alle mine farverige loppefund.

På loppefronten (gen)skød jeg papegøjen ved at finde en orange lotus sukkerskål og flødekande i mint condition til bare 30 kroner - endda i København. Det tangerer virkelig mit bedste fund til dato.

Hele min familie overværede købet og så hvordan, at jeg faktisk endte med at stå og ryste på hænderne af bare befippelse over fundet. Tænk at et loppefund kan få kroppen til at reagere sådan!



6 kommentarer:

  1. Ej hvor dejligt - og det passer jo perfekt i dit stilleben :D

    - A

    SvarSlet
  2. Åh Helene kender det godt. Man kan dårlig trække vejret. Tillykke med den nye bolig. Og god vind fremover med loppejagten.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet