Jeg kigger på fugle

Mit lotusfund fra forrige lørdag omtalt i forrige indlæg fandt jeg på et loppemarked i forbindelse med Valby Kulturdage. En uge forinden var jeg ligeledes på loppemarked - bare i Nødebo. Her lykkedes det mig både at finde en stor rund IRA dåse med motiv af Ethel von Horn samt et sæt fugle fra hedengangne Daells Varehus.


Tilbage da Monty stadig levede, fandt min far og ham en del troldhasselgrene, som blæste rundt på en gade efter en storm. Jeg håber at disse grene, når de bliver hængt op, er store nok til alle fuglene, så jeg kan kigge på fugle. 

2 kommentarer:

  1. Ellers må du komme og klippe lidt på min troldhassel i Birkerød. Den skal alligevel studses.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for tilbuddet, Anette! :-) Og Birkerød er endda fint på vejen mellem Hillerød og København m. arbejde og universitet.

      Slet