Stadig forsvundet: Har du set min Sødahl juledug?


Hvorfor ikke bruge indlæg nr. 1301 med at følge op på hvad der næsten er blevet en juletradition her på bloggen. Efterlysning af en rund Sødahl / Södahl juledug til brug som juletræstæppe. Farve er underordnet.

I år er efterlysningen nået en kritisk fase, for I år påtænker jeg at købe mit første juletræ, hvorfor jeg bilder mig ind, at en netop sådan rund dug er nødvendig som juletræstæppe. Ind til videre er det "kun" lykkedes for mig at finde dækservietter, lyseduge og et forklæde.

Skulle du være stødt på en sådan rund dug, må du meget gerne give lyd til:
genbrugblirguld(a)hotmail.com


7 kommentarer:

  1. Du bør ind i mellem kigge på den blå avis, der er nogen for øjeblikket, men det er kun dig der kan se om det er den rigtige slags.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for tippet. Så tit jeg har muligheden, kigger jeg forbi dba.dk. Desuden har jeg oprettet et par søgeagenter, så jeg får mails, hvis der oprettes annoncer med netop disse duge :-)

      Slet
  2. Åh den er fin, kan godt se den som perfekt juletræstæppe.
    kunne du evt sy en af den firkantede dug? Ved at sy 8 trekanter sammen til en 8 kant...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk lige lykkedes mig at finde en rund stor dug - perfekt som juletræstæppe :-)

      Slet
    2. Tusinde tak. Skal nok lufte den på bloggen så snart, at posten har været forbi med den ;-)

      Slet
    3. Glæder mig til at se det... måske med træ på

      Du har faktisk inspireret mig, tror jeg vil ha et nyt tæppe, det gamle har huler, og dårlige minder... tror det godt at skabe nye nogle gange

      Slet