Når hverken skraldefisk eller speciale skriver sig selv




At skrive er at tænke og at skrive er at komme videre. Så skriv lidt hver dag! Sådan afsluttede min specialevejleder vores sidste specialeseminar. Min udfordring er så pt., at få skrevet mere på specialet end på bloggen... Døm selv hvordan det går.

Med udsigt til Helsingborg og Scanlines færger i 20 minutters drift fandt jeg efter over et års søgen skraldefisken her. Den har længe stået på listen over ting, som jeg vil selvsyn gerne ville se og dele billeder af med jer på bloggen.

Meget apropos gårsdagens indlæg om glas og plastik på stranden, er fisken lavet af plastik fra Helsingørs kyster. Fisken har bopæl mellem Helsingør st. og Kulturværftet og tager helt sikkert imod flere gæster. Så den kunne være et fint udflugtsmål her i vinterferien.



2 kommentarer:

  1. Den skraldefisk er et skræmmende bekendtskab. Jeg hilste på den forleden dag, men tog ingen billeder. Det burde jeg nok have gjort. Bortset fra at du havde bedre vejr.
    Hvis bare du skriver lige så meget på dit speciale som på bloggen, kan det da ikke gå helt galt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig skræmmende på trods af sit farverige væsen! Der er så mange store plastikting på den, som er fundet på strande!? Steder hvor de virkelig ikke hører hjemme.

      Jeg arbejder på en ligelig skriftlig indsats på både speciale og blog ;-)

      Slet